Copyright

All photos and texts are Copyright © Anna Osicka. All rights reserved.


11 sierpnia 2011

Kolejny wieczór w Tsim Sha Tsui

Dziwne zbiegi okoliczności sprawiły, że w niedługim czasie znalazłam się po raz kolejny na Promenadzie w Tsim Sha Tsui. Dzięki temu, że trafiłam tam odpowiednio wcześnie, udało mi się zająć dobre miejsce obserwacyjne, co wcale nie jest takie proste, gdyż wieczorny pokaz świateł przyciąga tłumy turystów. Dobrze jest więc być na miejscu przynajmniej półtorej godziny przed pokazem i koniecznie we właściwym miejscu. Przez zupełny przypadek znalazłam się tam, gdzie był najlepszy widok. A czekanie umilił mi zachód słońca. Nie mogłam się oprzeć zamieszczeniu jeszcze kilku kolejnych zdjęć z tego wieczoru. Dodam tylko, że jest to jedno z moich ulubionych miejsc w HK.

Z ciekawostek dodam, że dzielnica Tsim Sha Tsui jest uznawana za centrum kulturalne Hongkongu. A to za sprawą sporej ilości muzeów (m.in. Muzeum Kosmosu, Muzeum Sztuki, Muzeum Historii), czy Hongkońskiego Ośrodka Kulturalnego, który jest siedzibą m.in Filharmonii, Teatru Wielkiego, Teatru Studyjnego. To właśnie dzięki temu miejscu Hong Kong stał się największym w Azji ośrodkiem sztuk dramatycznych i widowisk do którego zjeżdżają artyści światowej sławy.






       



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu